Hop til hovedindholdet

Torsdag d. 23. maj 2019 kl. 17:00 til 20:00

Mandag d. 20. maj 2019 kl. 00:00

Sted

Konferencesalen, Gigantium, Willy Brandts Vej 31, 9220 Aalborg Ø Konferencesalen, Gigantium
Willy Brandts Vej 31
9220 Aalborg Ø

Borgermøde om udviklingen af skole- og dagtilbudsområdet i det østlige Aalborg

Arrangementsbeskrivelse

Vi er nysgerrige på dine ønsker for fremtiden!

Det østlige Aalborg går en spændende fremtid i møde. I de kommende år vil nye bygninger skyde op, og flere tusinde nye beboere vil flytte til og fortsætte den gode udvikling af området.

Sådan en udvikling har også betydning for, hvordan bydelens kommunale tilbud er organiseret - også på skole- og dagtilbudsområdet.

På denne aften kan du sammen med politikere fra Aalborg Byråd dykke ned i de foreløbige planer for byudviklingen i området, og give dine input med, når vi lægger op til en åben og uformel snak om fremtidens skole- og dagtilbud i det østlige Aalborg.

Så, har du lyst til at dele, hvad du har på hjerte, så kom og vær med til en spændende aften, hvor vi sammen bliver klogere på, hvad der skaber de gode børneliv i det østlige Aalborg.

Vi glæder os til at se dig!

De bedste hilsener fra rådmændene
Tina French Nielsen & Mai-Britt Iversen

Find vej til arrangementet